13.részlet

Ahoj!
Igen, ismét egy új részlettel jelentkeznénk. Mint már az korábban meg volt írva, a történetünk lassan a végéhez közeledik, de- magunkhoz híven- tele lesz csavarokkal, ahogy eddig is.
Addig is jó olvasást kívánunk^^
xx: Anna




-Hogy a midet?-piszkálta őt Rob,de ekkor meglátta Lia,és Anna arckifejezését.-Bocsi,bocsi,nem voltam vicces.-mentegetőzött.
-Szerintem inkább foglalkozzunk a ládikával-szólt rájuk Ria.
-Nem találjátok ki,hogy ki csinálta az ékszereket..-kezdett bele Rosie
-Kész.Én felmondok.Akkor most ki volt ez a Hugo?!
-Jó lenne tudni,az biztos..Ria,mintha azt mondtad volna,hogy magyar volt.
-Nos,igen...
-Veronikának volt egy férjezett neve is.Nóniusz Veronika. ...
-Ezt eddig miért nem mondtad?!-kiabálta valaki
-Mert most láttam,a dobozban.
-Valóban,itt egy cetli..egy válási okmány!
-Ezzel azt akarjátok mondani,hogy..
-Igen.Katalinnal csalta Hugó Veronikát.
-A gyilkosságokat pedig Ottó követte el,mert féltékeny volt Hugóra..
-Aki a levelezésekben a Henrik nevet használta,hogy megtévessze a többieket..
-De Veronikát miért ölte meg?
-Lehet,hogy lefizették?..
-Ezt már sohasem tudhatjátok meg!-hallatszott a már jól ismert hang.Nem is törődtek vele lassan...
-Várjatok!Hová tűnt Ria?!


-De mi volt ez a hang?-kapta fel a fejét Robin,aki hirtelen feleszmélt.-Rosszul érzem magam.
-Ez...
-Igen.-nevetett egy hang,majd kijött a falból egy szellem.-Én vagyok.Katalin.
-Szia Kati!-intett Rob.-Rég láttalak,gondoltam,éreztem,hogy összefutunk.Figyelj,nem láttad Riát?
A szellem odalebbent Robin felé.
-Hogy kit nem láttam?Csak nem a kis vörös?-nevetett.
-De,őt keresem.Az előbb még itt volt,nem veled ment el teázni?
-Deeee,egy kicsit elmentünk kettesben.-vonogatta a vállát nemtörődöm stílusban.
-És hova?-faggatta tovább higgadtan a szellemet a fiú.
-Tudjátok,a szobámba!Amit megmutattam nektek.De sajnos az izmoscsaj elrángatott téged a szekrény elől.Pedig milyen szépen céloztam. -Miért mentetek el ketten? -A nagyobb Monoki lányt vártam,de nem volt itt,a kis vörös meg elég közel vol ahhoz,hogy percek alatt magammal vigyem.
-És bántottad?
-Csak megijedt.-nevetett a szellem.Robin Isaac-re nézett.A fiú értette a dolgát,és Robin helyett ő szólt a szellemhez:
-Hello Katalin!Irtó jó filmekben játszottál!
Ezalatt Robin a többiekhez lépett.
-Rosie,van valami teleport varázslat?
Rosie bólintott,szorosan egy körbe álltak,majd egy csettintéssel eltűntek.


Mindenki huppanva ért földet a padláson.A kis szobából nyöszörgést hallottak.
-Ria!Jól vagy..valamennyire?-futott le hozzá Rosie.
-Lassan..van valakinél csoki?Olyan,mintha egy dementorral találkoztam volna..
-Akad-kacsintott Rob,és odaadott neki egy sportszeletet.
A rumos íz újból lelket lehelt a lányba.
-Most pedig menjünk le,mert nem hiszem,hogy Isaacnek jó társaság lenne Katika..-szólt pár perc múlva Lia.
-Tényleg!..Siessük már,na!
Öt másodpercet sem vett igénybe,rögtön Jana szobájában voltak.Isaac a padlón hevert.Lia és Anna rögtön odaszaladtak hozzá,és előbbi rázni,utóbbi pedig pofozgatni kezdte.Végre kinyitotta a szemét.Lia a nyakába borult.
-Oh,milyen megható..-szólalt meg Katalin..Isaac szájából!
-Te szent ég!...ezt nem hiszem el!...-vált egyre sápadtabbá Anna.
-Rosie!Te ördögűzőnek készülsz,nem?!-kérdezte Rob.A hangja a félelemtől megremegett.
-Ami azt illeti..De előfordulhat,hogy beleszáll egy másik testbe.Álljatok távolabb.
-Várj,várj,várj..ennek mekkora az esélye?-kérdezte aggódva Míra
-Nem sok.Legfeljebb 40 százalék.
-Úristen.-csak ennyi jött ki Lia szájából.
Isaac szemei felakadtak,és hörgő hang hallatszott a szájából.
Rosie is megijedt,és halkan latin szavakat mormolva a két kezét felé nyújtotta.Kék oszlop csapott fel a tenyeréből,és Isaac kezdett visszatérni magához.A szellem kiszabadult,és a szobában köröket leírva Riába szállt.Ő volt a leggyengébb.Aztán fogta magát,és kivetette a testét az ablakból.

jelen múlt