10. részlet
Sziasztok!
Ha minden jól megy, holnap egy teljesen új design néz vissza rátok a blogról, Réka jóvoltából. Addig is újabb szösszenet ☺
xx Anna



-Te sem vagy normális-rázta meg a fejét Míra
-Hát,ez tényleg nem semmi-csóválta meg a fejét.-de élőben még ijesztőbb,ha lehet ilyet mondani.
És tényleg..az Anna által elmondottak dohos padlásszaggal társultak.
-Na,és szerintetek ki csinálta a rózsafüzért?
-Hugo.
-Pontosan.Biztos,hogy viszonyuk volt.
-Ezt meg honnan veszed?Az inas belga volt!
-Nem.Utánanéztem egy kicsit az ipsének,és kiderült,hogy magyar volt,az eredeti neve Nóniusz Hugó volt.
-Gyerünk már le,megöl a kíváncsiság!Biztos van valami lent,érzem.Le kell jönnötök.-noszogatta a többieket Rob.
-Jó,én megyek,de nehogy ott lent öljön meg valami.-adta meg magát Rosie.-Gyere,Gertrúd!
-Megyek!-egyezett bele Anna,és nagy levegőt vett,majd elindult lefelé.
Utána indult Míra,Ria,és Lia.
-Itt horrort forgathatnának.-jegyezte meg Ria.
-Valaki biztosan beleütötte az orrát a színésznő magánéletébe,és a nő itt bújkálhatott,még a gyilkosság és a betegség előtti hetekben.-gondolkodott Anna.
-Nem kizárt.-jegyezte meg Ria.-Sok őrült "híve" volt.
-Elképzelhető,hogy volt egy fura alak,aki sorozatosan betört hozzá,esetleg rátört a magánéletére,vagy zsarolta.És Katalin elbújhatott itt.-gondolkodott Robin.
-Lehet,a térkép arra szolgált,hogy menedéket keressen valaki elől,külföldön.-gondolta tovább Míra.
-Vajon Amerika miért nincs a térképen?-kérdezte Rosie.
-Lehet ott is várt rá valaki,vagy valami veszélyes.-jelentette ki Isaac.Ekkor nevetés,és női hang hallatszott:
-Valóban bátrak vagytok,és nem is buták.-ezután valaki jól hallhatóan földhözvágott valami üveg tárgyat.
-Francba!Most akkor kocsmáros volt a nő,vagy mi?-ordibált magából kikelve Anna.-Gondolom,Liáéknak nem két forintba került a kristály pohárkészlet,erre idejön valami hülye nő,és elkezdi össze-vissza törni az egészet!
A többieknek le kellett őt fogni,nehogy tönkretegyen valamit a kis lyukban.
-Anna.A horrorfilmekben pont a hozzád hasonló szereplő szokott meghalni.Kérlek,ne halj meg.-simogatta meg a vállát Rob.
-Jó,igazatok van,bocsi.-fújta ki a levegőt,és lerogyott a fotelre.
-Ez eddig is itt volt?-kérdezte Isaac.
-Engem inkább az zavar,hogy egyre kisebb ez a hely..
-Mert nem perwollal mosták.-vágta rá Rob.
-Ez még csak nem is volt vicces.-nézett rá haragosan Míra
-Én csak próbálom feldobni a helyzetet..
-Hagyjátok már abba a veszekedést!-kiabálta le őket Ria.
-Mindenki egyre jobban tönkremegy idegileg...
-Gyertek!Megint találtam egy írást!
-Szerintem azt a valamit hozd fel és húzzunk innen, mert szerintem ez a mosolygós fej nem piros krétával van felfestve ide...-mutatott ledöbbenve Anna a falra.
-Te jó ég...ez még nekem is sok...-állt meg húga mellett Isaac. - Lia, biztos, hogy ebben a házban
akarsz maradni?
-Ez vér...-sápadt el Lia.
-Ö, gyerekek az írás azt mondja; " Mikor eljön a véres telihold, az utód már halott" - olvasta fel remegve az írást Rose. - Lia akkor ezek szerint...
- Várj..akkor lesz a szülinapom..-döbbent le Anna. Isaac hirtelen felemelte a fejét és arany szemei aggódón figyelték hol Annát, hol Liát.
-Én elmegyek.Elköltözöm.Kész,most itt fejezzük be ezt az egészet.-közölte Lia.
-Megyek veled,nem mehetsz egyedül!-közölte Anna.
Senki nem megy sehová.Tudom,eddig min mentetek keresztül,és azt is,mire vagytok még képesek.Tudom,hogy betörtetek a könyvtárba,dohos alagsorban mászkáltatok,véres levelek és pácolt végtagok között.Folytatjuk.Pontot teszünk az ügy végére.Lia mindenre képes,bátor,akit nem győzhet el egy elmebeteg szellem.Rosie ördögűzőnek tanul,rajta sem fogna ki.Anna szemtől szembe kiálln,mindenféle segítség nélkül a szellem ellen.Míra akár farkasként élné a hátralévő életét,ha átalakulva legyőzhetné.Ria át tudná írni a nő kísértése jövőjét.Robin pedig...akár meg is enné a szellemet a barátaiért.Meghalnék ha kellene.Aki akar menekülhet,de csak a tesemen keresztül.
Robin felemelte a tekintetét a cipőjéről:
-Egy eszevesztett szipirtyó nem fog ki rajtunk.
-Egyet kell hogy értsek mindkettőtökkel.-szólalt meg Rosie is.
-Akkor maradunk egy hétig,és kész.
-De egy hét múlva lesz holdtölte...
-Akkor méginkább együtt leszünk.WC-re sem mehet el senki kíséret nélkül.
-Kísértet nélkül?!-kérdezte meglepetten Míra
-Kíséret nélkül.De...attól tartok,anélkül sem-vakarta meg az állát Ria.
-Remek.Akkor én most lemegyek a boltba,és hozok egy kiló csipszet,kukoricát,meg legalább hat tálca kólát.Ki jön velem cipekedni?-kérdezte Rob.
-"Muszklicsaj" szolgálatra jelentkezik!-indult meg Anna a lépcső irányába.
-Még mindig nem hiszem el,hogy ezeket beengedtem a házba-nevetett Lia,és a fejér Isaac vállára döntötte.
-Őszintén?Én sem.-mosolygott,és megpuszilta a homlokát.


***


Az eladó kicsit furcsán nézett Annára és Robinra,amikor meglátták hány vagon kaját vettek.Mondjuk nem csak azért,úgy viselkedtek,mint két ötéves kisgyerek.
Lia kinyitotta nekik az ajtót:
-Csak egy rekesz ásványvíz van!-vigyorgott Robin,kólákat cipelve.-Arról is Anna győzött meg...
-Van még itt 5 kenyér.Egy egész sajt,egy fél disznónyi hús,egy egész csirke,zöldségek...-sorolta Anna.
-Ki vele,kivel főzet magának Robin?-kérdezte nevetve Lia.
-Szerintem aki veszítette el a bevásárlókocsi-versenyt?-kérdezett vissza Anna,mire Rob győzteshez méltóan kihúzta magát.
-Hoztam két nagy retesz chipset,és rendeltem 7 óriáspizzát.-dicsekedett a fiú.
-Betegek vagytok.-nevetett Lia.-Amúgy Rob,nem baj,hogy az ágyadon kajálunk?
-Engem nem zavar. - röhögcsélt Rob - Ha mázlim van még marad is rajta valami estére.
-Állat vagy -nevetett Lia.
-Ez vagyok én, ellenállhatatlan, aranyos, jófej, sármos, okos...
-Egoista- bökte közbe lazán Isaac.
-...Haver -rakta kezét Isaac vállára Robin - lazíts!
-Rendben -söpörte le Rob könyökét - mit szólnátok ha ma pihennétek egy kicsit? Jót tenne egy lazább este a csapatnak. -mosolygott.
-Fura vagy te nekem...valami bajod van Isaac? -tette kezét bátyja homlokára Anna, majd nevetve lázat imitálva elrántotta azt.
-Igazából szeretnék veled négyszemközt beszélgetni Ann'! -fogta komolyra a dolgot. -Valamit el akarok mondani neked, amit már rég el kellett volna árulnom. Sétálunk egyet? A többiek elboldogulnak, ugye? Gyere! - intett fejével az ajtó felé Isaac.
A kertben a két testvér egymásba karolva sétálgatott.
-Nos,miről is szerettél volna velem beszélni?-kérdezte Anna néhány percnyi hallgatás után.
-Igazából sokmindenről,de most,legelőször Liáról.
-Értem..-mosolygott a lány-és mit szeretnél megtudni róla?
-Nem is tudom..de te tisztában vagy azzal,hogy milyen nőügyeim voltak.
Anna szemforgatva elnevette magát.
-Tőle nem kell..."félned"-mutatott idézőjeleket az ujjával.-nagyon rendes lány,és kiáll azokért,akiket szeret.Jó a humora,és lélekben is nagyon erős..ha nem lenne,szerintem már egyikünk sem lenne itt.Tudom,ez az egész kissé sablonos volt,de..így vázlatokban ennyit tudnék róla elmondani.
-És..ugye nincs barátja?
-De van.
-Basszus!..Nem kellett volna megcsókolnom..
-Hé,Isaac.Nyugi. T e vagy a barátja..mármint,szerintem.-kapta fel hirtelen a kezét.-Másról legalábbis biztosan nem tudok..

-Ezzel most megnyugtattál-nevetett fel a fiú.


jelen múlt